پاكسازي كك و مك

۵۰ بازديد ۰ نظر

پوست شاداب و سالم اعتماد به نفس را افزايش مي دهد. همه ما پوستي صاف و شفاف، عاري از لك، چين و چروك، سلول هاي باز و غيره مي خواهيم.آموزش پاكسازي صورت

بنابراين روش هاي مختلفي از جمله اتوي صورت، روش هاي مختلف لايه برداري و لايه برداري، ماسك هاي شيميايي و گياهي و ... را امتحان مي كنيم. يكي از آزاردهنده ترين مشكلات پوستي لكه هاي ناشي از عوامل مختلف است. بنابراين بسياري از افرادي كه به پوستي سالم و زيبا اهميت مي دهند به دنبال سريع ترين راه براي از بين بردن لكه ها هستند.

پوست شاداب و سالم اعتماد به نفس را افزايش مي دهد. همه ما پوستي صاف و شفاف بدون لك، جوش، منافذ باز و غيره مي خواهيم. به همين دليل روش هاي مختلفي از جمله اتوي صورت، روش هاي مختلف بخارپز و بخارپز كردن صورت، مواد شيميايي و دارويي و ... را امتحان كرديم. يكي از آزاردهنده ترين مشكلات روي پوست، علائم ناشي از موارد مختلف است.

به همين دليل بسياري از افرادي كه به سلامت و زيبايي پوست اهميت مي دهند به دنبال سريع ترين راه براي از بين بردن لك هستند.علل ايجاد لك صورتمشكلات رنگدانه پوست باعث ايجاد لكه و رنگدانه مي شود. اين مشكلات در اثر عوامل مختلفي مانند نور خورشيد، ژنتيك، ماه گرفتگي، آكنه و غيره ايجاد مي شوند. پوست ما حاوي ماده اي به نام ملانين است كه هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشيد، لكه ها يا كك و مك ايجاد مي كند. همچنين لكه هاي صورت مي تواند در اثر بيماري هاي مختلف و حتي كمبود سيستم ويتامين در بدن ايجاد شود.

انواع اسكار روي صورتكك و مكملاسماآكنهوريدهاي واريسي ناشي از چندين بيماري هستندلكه خورشيدلكه هاي پيريرفع كك و مك، خال، آكنه و ساير آلودگي هاي پوستي به روشي كاملا منحصر به فرد در يك جلسهاين درمان در يك جلسه و با دستگاه ها و تكنولوژي روز انجام مي شود.

برخلاف روش هاي ديگر، اين درمان غير قابل برگشت است و بدن خال يا كك و مك به طور كامل از بافت پوست جدا مي شود.عزيزاني كه نسبت به اين درمان اطمينان ندارند مي توانند به مركز مراجعه و آزمايش رايگان انجام دهند.متخصص پوست

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.