افكار دميدن روش در انواع ردياب خودرو

۶,۳۰۳ بازديد ۰ نظر

افزايش روزافزون تخلفات و تصادفات رانندگي جدا از نقدهاي مديريتي كلان درباره ايمني خودروها و عوامل محيطي جادهها، از فرهنگ و شيوه غلط رانندگي رانندگان حكايت دارد. امروزه بالا رفتن قيمت دلار، تورم و هزار جور مسائل ديگر باعث شدهاست تا قيمت كليهي اقلام، از مواد غذايي و پوشاك گرفته تا خودرو و خانه نيز روز به روز افزايش يابد. ممكن است سالمندي در خانه داريد كه به بيماري آلزايمر مبتلا است و نميتوانيد هر روز و هر لحظه كنار او و مراقب او باشيد. ردياب هاي شخصي ارائه شده به ترتيب داراي حجم باتري 12 ساعت، 3 روز و 10 روز شارژ استفاده هستند. به دليل افزايش آمار سرقت در طول زمان ، مخصوصا سرقت خودرو بسياري از كمپاني هاي توليد ابزار هاي امنيتي و نظارتي ، ردياب خودرو يا دزدگير هايي مخصوص خودرو ساخته اند. به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران جوان، حتماً در طول شبانهروز بارها در اخبار يا سايتهاي مختلف مطالب زيادي را درباره روند صعودي سرقت خودرو شنيدهايد. خبر سرقت اتومبيل، يكي از بدترين خبرهايي است كه مي توانيم در طول عمرمان بشنويم. امروزه يكي از دغدغه هاي دارندگان خودرو ، حفظ و ايجاد ايمني بيشتر جهت جلوگيري از به سرقت رفتن خودروهايشان ميباشد.

https://rooziato.com/1401466147/%D9%87%D8%B1%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF/

فروشگاه اينترنتي نهصد مركز فروش انواع ردياب خودرو آهنربايي و ردياب شخصي ميباشد. نصب ردياب خودروهاي ايراني به سادگي قابل انجام هست و اگر آگاهي نسبي با سيستم برقي خودرو داشته باشيد مي توانيد به راحتي انواع ردياب را روي خودروهاي ايراني نصب كنيد. در صورت قطع شدن برق آن به كمك باتري پشتيبان تأمين برق آن انجام ميشود. به گزارش ايسنا، بنابر اعلام جي پي اس خودرو، هر ۲۷ ثانيه يك سرقت خودرو در ايران انجام ميگيرد و سارقان هميشه آماده هستند تا از كوچكترين نقطهضعفي در امنيت خودرو استفاده كنند. به اين صورت كه با ارسال يك پيامك به دستگاه ردياب نصب شده در ماشين موقعيت مكاني خودرو از طريق ارسال موقعيت جغرافيايي و خواندن آن در نقشه به شما اعلام ميشود. چون يك سارق خودرو ميتواند بدون اينكه درب خودرو را باز كند و يا آن را روشن كند؛ با حركت خودرو خاموش اقدام به سرقت خودرو نمايد. به گزارش بازرگاني خبرگزاري مهر، ردياب وسيله اي كوچك و الكترونيكي است كه براي آگاه شدن از موقعيت مكاني وسيله و يا شخص مورد نظر مورد استفاده قرار مي گيرد. ردياب ، يك دستگاه كوچك الكترونيكي مي باشد كه در جايي مخفي شده و اگر شخص (ردياب شخصي) يا خودرو يا بار حمل كننده آن حركت كند تمامي مسيرهاي آن را ضبط كرده و براي كاربر آن ارسال ميكند. https://baamardom.ir/233218/

 

امروزه بسياري از موسسات و يا شركت هاي حمل و نقل مي توانند خودروهاي خود را در هر حالت و در هر مكاني از طريق نقشه اي و اپليكيشني كه شركت فروشنده ردياب خودرو در اختيار آن ها خواهد گذاشت، كنترل كرده و در صورتي كه راننده اي تخلفي نمود پيگيري كرد. ابتدا جعبه فيوز را از زير فرمان باز كنيد و سپس سوئيچ خودرو را هم در حالت باز قرار دهيد. دزدگير بهتر است يا سوئيچ مخفي؟ درصورتي كه پاركينگ اختصاصي هم در محل كار يا سكونت خود نداشته باشيد، نگرانيها بابت امنيت خودرو بيشتر ميشود. آيا تابحال به محل نصب جي پي اس در خودرويتان توجه كردهايد؟ از انواع ديگر ردياب ها مي توان به گروهي اشاره كرد كه به محل قرارگيري سوكت فندك خودرو نصب مي شوند و كار با اين گروه نيز بسيار ساده مي باشد. با توجه به بالا رفتن اهميت افزايش امنيت خودرو و ديگر وسايل نقليه و همچنين پيشرفت تكنولوژي ساخت انواع ردياب اين مقاله كاربردي را براي شما همراهان عزيز ردياب من آماده كردهايم.

 

قيمت خريد انواع ردياب خودرو چند است؟ امروزه براي جلوگيري از سرقت ماشين و نظارت بر روي آن از يك دستگاه كوچك همانند گوشي تلفن همراه براي رديابي خودرو توسط كاربر استفاده مي شود كه ردياب خودرو نام دارد. تامين امنيت خودرو يكي از دغدغه هاي هميشگي مالكان آن بوده است. كاربردهاي جي پي اس متفاوت است و قطعا براي راه اندازي هر قسمت از آن بايد دستورالعمل هاي لازم را بلد باشيد! يك جي پي اس ساده با عملكرد معمولي هم قيمت پايين تري دارد هم نياز شما را تا حد بالايي برطرف ميكند. ردياب ها از لحاظ نياز به اينترنت به دو دسته ي ردياب آنلاين و آفلاين تقسيم مي شوند. طبق تحقيقات به دست آمده آمار سرقت ماشين در شهرهاي بزرگ يا بالا رفتن قيمت آن ها رابطه مستقيم دارد! تا زماني كه خودرو به سرقت رفت، بعد از خارج شدن از آن مكان به شما اطلاع داده شود. درصورتيكه راننده از مكان تعريفشده خارج شود به سرعت از طريق پيامك و يا اپليكيشن، هشداري را بر روي تلفن همراه خود مشاهده ميكند. بسياري از ماشينهاي مدل بالا هستند كه سارقان دسترسي به داخل آنها نخواهند داشت اما لاستيكها، رينگ و قالپاقها، قسمتهاي فلزي بدنه، آينهها يا حتي سانروف ماشين از سرقت در امان نخواهند بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.