آب و هواي دبي در فصل هاي مختلف سال چگونه است؟

۳۷,۶۷۶ بازديد ۰ نظر

دبي با نام عروس خاورميانه شهرت دارد و از جمله شهرهاي كشور امارات متحد عربي مي باشد كه طي 50 سال گذشته تغييرات اساسي قابل توجهي داشته است، به همين سبب، دبي سالانه پذيراي ميليون ها مسافر از سراسر جهان مي باشد. شما با سفر به دبي شاهد سازه هاي بي نظيري مانند برج خليفه، ساحل دلنشين و صحراي نابي خواهيد بود كه در جهان مانند آن را پيدا نخواهيد كرد. توجه به نكات مهم قبل از سفر به دبي از مهمترين موضوعاتي است كه مي بايست از آن مطلع باشيد. در ادامه قصد بر آن است كه به موارد فوق الذكر به طور كامل پرداخته شود.

 

آب و هواي دبي در فصل هاي مختلف سال چگونه است؟

توجه به آب و هوا از جمله موارد مهم قبل از سفر به دبي مي باشد؛ اين شهر در بخش پايين خط استوا قرار داشته و بارش هاي سالانه آن بسيار اندك است. در نتيجه معمولا هواي اين شهر گرم است و براي كساني كه در نواحي خنك و كوهستاني زندگي مي كنند اين آب و هوا مطلوب نبوده و وجود رطوبت بالا موجب تعريق دائمي مي شود. در اواسط فصل بهار و تابستان هوا شديدا گرم و غيرقابل تحمل شده و ميانگين دما به حدود 48 درجه سانتي گراد مي رسد.

ماه نوامبر تا فوريه برابر با آبان ماه تا اواخر بهمن، مناسب ترين زمان سفر به دبي است درجه هوا در ماه هاي مذكور بين 20 تا 27 درجه سانتي گراد مي باشد و شما قادر هستيد در سواحل چشم نواز و جذاب دبي شنا كنيد و از تورهاي هيجان انگيز كوير نيز بهره ببريد.

 

مدت زمان پرواز از تهران به دبي چقدر است؟

پيش از سفر به دبي دانستن مدت زمان پرواز امري قابل توجه است. پرواز تهران به دبي به صورت مستقيم انجام شده و 2 ساعت و 20

دقيقه طول مي كشد.

بهترين هتل هاي دبي كجا واقع شده اند؟

هتل هاي بسيار زيادي در دبي واقع شده اند. پيش از سفر به دبي، رزرو هتل امري ضروري است. شهر مدرن دبي، داراي استانداردترين هتل هاي جهان براي اقامت مهمانان است.

در ادامه زيبا ترين و مدرن ترين هتل هاي اين شهر بي نظير معرفي خواهند شد.

 

هتل جميرا امارات تاورز

هتل جميرا جزو هتل هاي 5 ستاره دبي است. اين هتل داراي 400 اتاق و امكاناتي همچون ماهواره، صرافي، باشگاه ورزشي رستوران هاي بي نطير با غذاهاي بين المللي بوده و همچنين داراي خدمات سرويس رايگان رفت و برگشت به مراكز خريد دبي، مركز شهر دبي و … مي باشد.

آدرس هتل جميرا: امارات، جاده شيخ زايد، برجهاي امارات

 

هتل رافلز

هتل 5 ستاره رافلز داراي 252 اتاق مي باشد و با فرودگاه دبي 15 دقيقه فاصله دارد. در مجاورت اين هتل زيبا، مركز خريد وافي دبي واقع شده است. مواردي همچون: سونا، جكوزي، استخر روباز، منوي ويژه غذاي رژيمي، خدمات پرستاري كودك، خدمات اتاق VIP از جمله امكانات اين هتل است.

آدرس هتل رافلز: دبي، بور دبي، وافي مال، جاده شيخ رشيد

 

هتل تاج دبي

هتل تاج از جمله هتل هاي 5 ستاره ي شهر زيباي دبي مي باشد كه در مركز اين شهر واقع شده است. اين هتل 296 اتاق دارد و هر يك از اتاق ها داراي منظره چشم نوازي رو به شهر است. هتل تاج داراي رستوران هاي مختلف و متنوعي بوده كه در آن غذاهاي هندي، انگليسي، غذاهاي بين المللي، مديترانه اي ، آسيايي و عربي موجود است.

آدرس هتل تاج: دبي، مركز شهر برج خليفه

 

هتل برج العرب جميرا

هتل برج العرب جميرا 7 ستاره بوده داراي 202 اتاق در 27 طبقه مي باشد. و از امكانات اين هتل مي توان به 9 رستوراني كه در آن ها انواع غذاهاي بين المللي يافت مي شود. اين هتل منظره خيره كننده اي به سمت خليج فارس دارد.

آدرس هتل برج العرب جميرا: امارات متحده عربي، دبي، خيابان جميرا

 

هتل پارك هايت دبي

هتل پارك هايت جزو هتل هاي 5 ستاره شهر زيباي دبي است و داراي 225 اتاق مي باشد. فاصله اين هتل تا فرودگاه بين المللي دبي 2 كيلومتر، تا مركز خريد دبي و برج خليفه 15 دقيقه با ماشين و تا تفرجگاه ساحلي دبي تقريبا 30 دقيقه با ماشين مي باشد؛ شايان ذكر است، امكاناتي كه اين هتل در اختيار مسافران خود قرار مي دهد، فوق العاده و بي نظير بوده تجربه خوبي از سفر به دبي براي مهمانان به جا خواهد ماند.

آدرس هتل پارك هايت: دبي، باشگاه قايق سواري و گلف

 

هتل مينا السلام

هتل 5 ستاره مينا السلام دبي داري 292 اتاق بوده و چشم اندازي جذاب رو به دريا و خليج دارد به گونه اي كه تماشاي دريا در اين شهر كويري تضادي جالب به ارمغان مي آورد، لازم به ذكر است كه اين هتل داراي اتاق هاي ويژه معلولين و سالمندان نيز است.

آدرس هتل مينا السلام: امارت متحده عربي، دبي، جاده جميرا

 

جمع بندي

طي اين مطالعه مسائل مهم قبل از سفر به دبي مورد بررسي قرار گرفت تا در نتيجه آن شما عزيزان سفري شيرين و به يادماندني را تجربه كنيد. پيشنهاد مي‌شود كه اگر در طول اقامت خود در دبي نيازمند خودرو بوديد مي توانيد از شركت سعادت رنت، خودرو اجاره كنيد. شايان ذكر است كه با استفاده از سرويس اجاره خودرو در دبي، در هزينه و زمان صرفه جويي خواهد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.