12 پایه اساسی برای طراحی و اندازه آرم

۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
طراحی لوگویا طراحی برند بسیار مهم است. اگر طراحی آرم به درستی ساخته شده باشد ، قدرت زیادی را به شرکت می دهد. تصویر مارک مطابق با اصول گرافیکی ساخته شده است.

مانند هر شغل دیگر ، طراحی آرم برای موفقیت نیاز به تجربه و تخصص دارد. طراحی گرافیک به دانش نیاز دارد و در واقع یک کار خاص است. بنابراین ، ما 12 مدیر مؤثر را برای طراحی آرم تعیین می کنیم:

1- مطالعه
ابتدا برای طراحی آرم باید تصویر مشخص شود. در حقیقت ، اولین طرح اولین گام مهم برای طراحی یک آرم مؤثر است. این می تواند از قبل از کاغذ ، مدادها یا پیش نویس هایی که می توانند با استفاده از برنامه های نرم افزاری مانند ilostator طراحی شوند ، نقاشی شود.

2. تعادل
ایجاد تعادل برای طراحی آرم مهم است. زیرا ذهن ما به طور طبیعی می تواند ایده های اعمال شده را متعادل کند. این باعث می شود ایده ها جذاب تر شوند. به عبارت دیگر ، برای طراحی آرم ، حجم ، وزن و اندازه باید برای حفظ جذابیت آن متعادل شود. بهتر است طراحی گرافیک را برای چند نفر نشان دهید.

3. استفاده از مشکلات مربوط به اندازه
اندازه و اندازه هنگام طراحی آرم بسیار مهم است. تمام ابعاد باید متناسب باشد. عنوان آرم ، عناصر تبلیغاتی کوچک ، پاکت نامه ها و غیره. در صورت استفاده در قالب های بزرگتر مانند پوستر ، تابلوهای تبلیغاتی ، تلویزیون و وب ، مانند قالب های الکترونیکی ، اندازه آرم باید متناسب باشد.

استفاده از رنگ 4 هوشمند
نظریه رنگ پیچیده است ، اما طراحان جدید نمی توانند از رنگ به خوبی استفاده کنند و نمی توانند پایه های آنها را دنبال کنند. قوانین اساسی را برای استفاده از رنگ آرم به یاد داشته باشید: با فریلنس پروژه همراه باشید.

-از رنگهای سقوط به یک خانواده استفاده کنید. به عنوان مثال ، رنگهای گرم حاوی قرمز ، نارنجی و زرد هستند.

-از اندازه رنگهای روشن در چشم استفاده نکنید.

-خیه باید از آن به خوبی از سیاه و سفید استفاده کنید.

-شکستن محوطه گاهی اوقات خوب است. اما شما باید دلیل کافی برای انجام این کار داشته باشید.

-این بسیار مهم است که بدانید رنگ برای مخاطب چه احساسی دارد. به عنوان مثال ، قرمز ، عشق ، اشتیاق و قدرت می تواند احساسات را به مخاطب منتقل کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.