موفقیت برای تبدیل لگولند دبی

۱۸,۷۲۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

دهکده جهانی دبی یکی از جذابیت های توریستی و گردشگری جدید در این شهر است. باغ معجزه دبی از دیگر جاذبههای این جزیره به شمار میرود که گلهای متنوع با طراحی خاص در آن به چشم میخورند. هر سال نورپردازیهای شهر دبی تم خاصی دارد که در هر گوشه و کناری به زیبایی خودنمایی میکند. این افراد می توانند بر فراز آسمان ها به پرواز درآیند و البته شرایط خاصی برای این افراد در نظر گرفته شده و افراد بالای 130 کیلو وزن و بالای 2و 8 سانتی متر و کمتر از 1 متر اجازه استفاده از این بخش را نخواهند داشت. اگر فرزند دلبند شما علاقه خاصی به دلفینها دارد، با پرداخت مبلغی بیشتر از بلیط دلفیناریوم دبی، میتوانید شرایط شنای کودکتان در کنار دلفینها را مهیا کنید. برای لذت بردن از این مناظر، عین دبی 48 کابین پیشرفته دارد که بعضی از آنها میتوانند تا 40 مسافر را در خود جای دهند. بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به دبی، از ارزانترین تا محبوبترین! همچنین اگر میخواهید علاوهبر لذت بردن از آبوهوای مطلوب فصلهای سرد این شهر، سفری مقرونبهصرفه نیز داشته باشید، بازه زمانی ماههای آذر تا بهمن، بهترین زمان برای سفری خاطرهانگیز به این شهر است. این باغ فقط از اواسط نوامبر تا اواسط می باز است و در ماههای دیگر سال امکان ورود ندارید. پارک آبی لگولند دبی با وجود طراحی شبیه به لگو میتواند فضا فوقالعادهای برای کودکان 2 تا 12 ساله باشد. این پارک بخشی از پروژه ساحل و پارک های دبی می باشد که داری موشن گیت، لگولند، ریورلند و هتل لاپیتال می باشد. همانطور که اشاره کردیم، در پارک بالیوود دبی ۵ بخش مختلف وجود دارد که هر کدام یادآور بخشی از فرهنگ هند خواهند بود.

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، وجود صحنههای معروف از برخی فیلمهای بالیوود و یا قصرهای باشکوه هندی باعث شده است که سالانه بسیاری از توریستها به این مکان آمده و از آن بازدید کنند. اگر هتل شما در مرکز شهر باشد، نهایتا ۴۰ دقیقه لازم است تا به پارک بالیوود دبی برسید. دبی سواحل بیشماری دارد ما در این راهنما فهرستی از زیباترین سواحل دبی به همراه تصاویر سواحل دبی و قیمت ورودی آنها را معرفی کردیم تا در برنامهریزی سفر یار شما باشیم. حتما در نظر داشته باشید قبل از سفر به دبی اقدامات لازم جهت دریافت ویزای توریستی دبی را انجام دهید. در اینجا غرفههایی از ۷۸ کشور مختلف دنیا، از جمله ایران را خواهید دید که به شکل بناهای معروف هر کشور ساخته شدهاند. شهربازی دبی گاردن گلو یک مقصد خانوادگی و یکی از بهترین شهربازیهای دبی است.در این شهربازی میتوانید از دستگاههای بازی مختلف لذت برده و همچنین اجراهای زنده هنرمندان بینالمللی و محلی را تماشا کنید. از جمله سالنهای سرپوشیده اسکی، پارکهای آبی بزرگ با وسایل بازی بسیار متنوع، آسمانخراشهای غولپیکر و شهربازیهای مدرن، دبی لحظات شاد و هیجانانگیزی را برای هر گردشگری فراهم میکند. برای رفتن به این پارک میتوانید به ترمینال اتوبوس پارکهای دبی و ریزورت (Resort) بروید. در این مقاله دیدیم که پارکهای دبی بسیار مجهز هستند و همه نوع امکانات را برای مسافران و گردشگران تدارک دیدهاند. این هتل دارای 204 اتاق در 6 طبقه می باشد که هر کدام از اتاق های هتل به دو نوع دبل و توئین تقسیم بندی شده اند و میتوانید با توجه به تعداد افرادی که با آنها سفر می روید نوع اتاق هتل را انتخاب کنید. 6. نزدیک به 1080 قدم لازم است تا به طبقه 27 هتل برج العرب دبی بروید. مغول اعظم؛ این رستوران تنها آخر هفته (پنجشنبه تا شنبه) باز است و در آن انواع غذاهای مغولی به مهمانان ارائه میشود.

در ترمینال 3 فرودگاه یک باغ سرپوشیده معروف به زن گاردن وجود دارد که یک بهشت به تمام معنا برای ریلکس کردن و رسیدن به آرامش است.در این باغ حوض ماهی، درختان سرسبز و نیمکتهایی هست که می توانید روی آن بنشینید و به صدای آب گوش دهید. حدود هشت هزار پرواز به بیش از 270 مقصد در 6 قاره جهان توسط 140 شرکت هواپیمایی هر هفته در این فرودگاه صورت می گیرد. رستوران اپریشن فلافل دبی یکی از ارزانترین رستوران های دبی است که در نوع خودش طرفداران زیادی دارد؛ برخورد خوب کارکنان از دیگر دلایل محبوبیت این رستوران به شمار می رود. این معماری در واقع اشاره به چشم اندازهای دور شهر دبی داشته و در نوع خود بینظیر است. اگر چه دبی به پایتخت خرید خاورمیانه مشهور است و به تنهایی بیش از 70 مرکز خرید بزرگ، مثل دبی مال که بزرگترین مرکز خرید جهان است را در خود جای دادهاست و بسیاری از گردشگران به قصد خرید در دبی به آن سفر میکنند، ولی دیدنیهای دبی و مراکز تفریحی آن نیز در نوع خود بینظیر هستند. گردش در مراکز خرید دبی زمانی لذتبخشتر میشود که فاصله کمی با جاهای تفریحی دبی برای کودکان داشته باشند. مدیا وان در فاصله بسیار کمی از مرکز خرید دبی قرار گرفته است و بسیار مورد استقبال افرادی است که به خرید و گشت و گذار در مراکز خرید علاقه دارند.این در رده متوسط از نظر هزینه قرار گرفته است. آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آبی آن شاید در بین آسمان خراش های سر به فلک کشیده و در بین جاهای دیدنی دبی تنها چیزی باشد که کمی ما را به طبیعت و حیات وحش گره بزند. ۱۲۶ تخت آفتابگیر و ۲۴ تخت لوکس نیز امکان گرفتن حمام آفتاب را برای میهمانان محیا میکنند. بنابراین، چمدانهای خود را ببندید، کرم ضد آفتاب بزنید و برای یک تعطیلات ساحلی دیدنی در دبی آماده شوید.

این شهر بازی که در اصل به عنوان جزئی از مجموعه بزرگتری به نام پارک اند ریزورت دبی (Dubai Parks and Resorts) محسوب می شود، با ایده خلق فضاها و شخصیت های انیمیشنی مطرح هالیوود در سال ۲۰۱۶ درهای خود را به روی علاقمندان به بازی و فیلم گشود. دبی مال، بهترین و لوکس ترین مرکز خرید دبی است که به عنوان یکی از قطب های اقتصادی این شهر معرفی می شود. این پاساژ یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی است و ۴۳۰ خردهفروشی در آن فعال هستند. این ساحل مشهور جزو اصلی ترین جاهای دیدنی دبی محسوب می گردد که از امکانات فوق العاده ای مانند صندلی های راحتی ساحلی و مراکز تفریحات و ورزش های آبی برخوردار است. در این پیست تفریحات متنوعی مانند اسنوبورد، اسکی، سورتمه سواری و برف بازی در اختیار شما قرار می گیرد و تمامی امکانات حتی لباس زمستانی و تجهیزات اسکی را در اختیار شما قرار می دهد، جالب است بدانید که پیست سرپوشیده دبی برای برگشت شما به بالا تله کابینی بسیار مهیج و مدرن که تنها در کشور های پیشرفته وجود دارد را قرار داده است که می توانید از آن استفاده کنید، همچنین از امکانات ویژه این مجموعه تفریحی ورزشی می توان به وجود رستوران و کافه های متعدد با انواع غذاهای بین المللی و خوشمزه، پیست اسکی مخصوص کودکان، جشنواره مجسمه های یخی و انواع ورزش های برفی مانند اسنو برد، سورتمه سواری، تله سیژ، لوازم مجهز اسکی، لباس اسکی، چوب دستی، چوب اسکی، خانه اسکیمویی، پنگوئن ها، کلاه ایمنی، کفش اسکی اشاره کرد. اگر با مطالعه مکانهای دیدنی و بخشهای مختلف پارک بالیوود به دیدن این مکان علاقهمند شدید، کافی است ویزای دبی را تهیه کرده و با رزرو یک هتل خوب در نزدیکی پارک، کار را تمام کنید. فضای پارک بالیوود دبی به گونهای طراحی شده است که بازدیدکنندگان را به یاد فیلمهای مشهور هندی میاندازد.

Horse head Illustration adobe fresco animals apoka artwork black edouard artus horse horses illustration ipad pro portrait red vector vector art وسایل بازی مخصوص رده های سنی مختلف کودکان این مجموعه را به آرامش خاطری عمیق برای تفریح خانواده هایی که کودک دارند و در کنار تفریح خودشان، کودکان شان هم برایشان مهم میباشند تبدیل کرده است. این صندلی پرنده توانسته نظر مثبت بسیاری از بازدیدکنندگان را در هر رده سنی به خود جلب کند. این ساحل زیبا امکاناتی مانند خدمات ورزشی و غریق نجات را ارائه میدهد. جالب است بدانید این موزه جزو ۱۴ موزه زیبا در دنیا است. یکی از رنگیترین و شادترین بخشهایی که در این پارک وجود دارد، بلوار بالیوود است. بلوار بالیوود در ورودی پارک واقع شده و مسیر دسترسی به 4 بخش دیگر پارک است. بقیه دارای سکه هایی هستند که به اعصار و مناطق جغرافیایی مختلف از خلافت راشدین گرفته تا امویان، عباسیان و سایر تمدن های اسلامی اختصاص دارد. ساعات کاری شهربازی Aquaventure، همه روزه از شنبه تا جمعه میباشد. بهتر از همه ، کاملا رایگان است. این بخش کاملا رایگان است اما حتما باید از قبل برای شرکت در آن ثبت نام کنید. دسترسی به این حیات وحش متنوع با بیش از ۵۰۰ گونهی گیاهی و جانوری رایگان است. اگر به دنبال خرید کالاهای چرمی اصل، مانند کیف و کفش هستید بهتر است بدانید این کالاها در دبی بسیار گران هستند. مرکز نمایشگاه بین المللی دبی، برج امارات، مرکز تجارت جهانی دبی، سیاره سبز یا گرین پلنت دبی، باغ وحش زیر آب و آکواریوم دبی، و مرکز خرید مختلف از دیگر جاهای دیدنی و مکان های مهم نزدیک به این فروشگاه بزرگ به شمار می روند.

هتلهای لاپیتا پارک اند ریزورت دبی، رو ات د پارک، ساهارا مروز، آلوفت دی ساوات و قصر ال سلطان از هتلهای معروف نزدیک پارک بالیوود میباشند. در این بخش آژانس آرزوی آسمان آبی قصد دارد تا شما را با یکی از پارک های دبی به نام پارک بالیوود دبی آشنا کند. در این بخش مراجعهکنندگان، میتوانند از طریق تونل 3 بعدی به رئیس مافیا دان (Don) (صحنه تعقیب و گریز افسانهای دان با بازی شاهرخ خان در صنعت فیلمسازی بالیوود) بپیوندند و هیجان بینظیری را تجربه کنند. دبی نیز شهری مملو از شهربازی های منحصر به فرد است که میتوانید لحظات هیجان انگیزی را در آنها تجربه کنید. گلوبال ویلیج نیز دارای مجموعه های بازی و شادی برای کودکان است، که تا ساعتها فرزند شما را سرگرم خواهد کرد.کنسرت های دهکده: علاقهمندان به موسیقی و آهنگ، حتما برنامهای برای بازدید از دهکده جهانی دبی بچینند. از دنیای انیمیشن و فیلمهای هالیوودی که عبور کنیم، به دنیای پر از رقص و شادی بالیوود هند وارد میشویم. از دنیای انیمیشن و فیلمهای هالیوودی که فاصله بگیریم، به دنیای رنگ ورقص و شادی بالیوود وارد میشویم. در برنامه ریزی سفر خود، بازدید از پارک بالیوود دبی را به وسط هفته موکول کنید. جمیرا یکی از ساحل های مسکونی و لوکس دبی است که گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند.

دبی مملو از امکانات تفریحی و رفاهی است که هر ساله تعداد زیادی گردشگر و توریست را از سرتاسر جهان به سمت خود جذب می کند.این شهر امکانات فراوانی برای اقامت و رفاه حال گردشگران تور دبی فراهم کرده است.از مهم ترین مواردی که در این سفر برای مسافران حائز اهمیت است محل اقامت و هتل است. خاندان آل مکتوم که خاندان حاکم دبی هستند تا سال 1958 در این مکان اقامت داشتند. شما می توانید رزرو هتل های دبی را با بهترین تخفیف در اقامت ۲۴ انجام دهید. در این گالری آثار مختلفی با مضامین گوناگون به چشم میخورد.طبقه دوم دارای آرشیو گستردهای از اسناد تحقیقاتی و کتابهایی است که هر ذهن متفکری آنها را تحسین میکند. پارک بالیوود در واقع اولین پارک موضوعی با الهام از بالیوود بوده که از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است. اما بعد از خواندن ادامه مطلب و آشنایی با پارک های آبی هیجانانگیزی که در سالهای اخیر در این شهر ساخته شدهاند، شگفتزده خواهید شد. این سفر هنگامی که از هزارتوی تونل های آبی خارج شدید با افتادن به داخل به جریان آبی آرام تمام می شود. گردشگران و توریستهایی که با اخذ ویزای دبی به این شهر سفر کردهاند و قصد بازدید از بالیوود پارک دبی را دارند، میتوانند بلیط ورودی را به صورت آنلاین و مستقیم از وبسایت پارک یا به صورت حضوری از ورودی پارک تهیه کنند. رستوران مغول اعظم با طراحی محلی در رویال پلازا قرار دارد که حس حضور در دربار پادشاهی مغول را به مراجعهکنندگان منتقل میکند. در منوی رستوران اپریشن فلافل انواع فلافل مانند فلافل کلاسیک، فلافل شکم پر و فلافل پیتا وجود دارد که به بهترین شکل سرو می شوند. این هتل در منطقه مارینای دبی و در نزدیکی ساحل بی نظیر جمیرا قرار گرفته است.این هتل 151 اتاق دارد.اتاق های این هتل در ساعت 14:00 در روز ورود به مسافران تحویل داده می شود و ساعت 12:00 در روز خروج از مسافران تحویل گرفته می شود.

دراین جنگل مصنوعی، ساختمان 72 متری شیشه ای وجود داشته که به شکل اوریگامی طراحی شده و با شکل اکوسیستمی که دارد شبیه به جنگل های گرمسیری است. معلم باید فعالیت های یادگیری از طریق همیاری را به گونه ای سازمان دهد که پژوهشگران احساس حقیقی وابسته بودن به یکدیگر را داشته باشند و بدانند که هیچ یک از اعضای گروه نمی توانند موفق باشند مگر اینکه تمام اعضا موفق شوند در سالهای اخیر، نظام محافل علمی کشور ما با مشکلات متعددی روبهرو بوده است. وقتی که وارد مرکز خرید سیتی واک دبی میشوید، احساس میکنید در بین شهرهای اروپایی حضور دارید. تنها در این مرکز میتوانید شاهد محصولات مطرحترین طراحان و خرده فروشان باشید، کسانی که محصولات خود را با تخفیف قابل توجهی به فروش میرسانند و این مرکز را تبدیل به یک مرکز خرید ارزان در دبی کردهاند. معیارهای سازمان پرچم آبی، مواردی و استانداردهایی همچون کیفیت، امنیت، آموزش و اطلاعات محیطزیست و مدیریت کلی محیطزیست و محافظت از آن را شامل میشود که همگی این استانداردها نشانهای برای استاندارد بالای حفاظت از محیط زیست در یک منطقه است. این همه دارایی قطعا موجب می شود تا این پارک آبی را یکی از بهترین پارک های آبی شهر دبی معرفی کرد. امروزه دبی با پیشرفتهای سریع و باورنکردنیاش توجه جهان را جلب کرده و مقصد مهمی برای تاجران و گردشگران تمام دنیا به حساب میآید؛ به طوری که در سال 2007 هشتمین شهر پربازدید جهان بود. در داخل ساختمان چند گالری، فروشگاه سوغات و کافه وجود دارند که میتوانید به آنها سر بزنید.

1- بلوار بالیوود (Bollywood Boulevard): به محض ورود به مجموعه با این بخش روبرو خواهید شد که با طیف متنوعی از کافه ها، رستوران ها و نمایش های مختلف از شما استقبال می کند. همه این مکان ها جاذبه های جذابی دارد که هر گردشگری را مجذوب خود می کند. پارک تفریحی بالیوود یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری شهر دبی بهحساب میآید که در آن موسیقی هندی لحظهای مراجعهکنندگان را تنها نمیگذارد. علاوه بر این، پارک لگولند دبی دارای نمایشگاههایی مانند فرودگاه شهر لگو، سرزمین کوچک، مرکز فرماندهی پلیس، مدرسه رانندگی و مدرسه قایقرانی است. عماری این هتل به سبک ایتالیایی است و دارای طراحی و چیدمان بسیار گرم و صمیمی ای است.این هتل همچنین در نزدیکی بازار مرکزی دبی و فرودگاه بین المللی دبی است. رستوران این هتل غذاهای ژاپنی, هندی, ایتالیایی, عربی و تعداد زیادی از غذاهای بین المللی را سرو می کند.این هتل نمای بسیار ویژه و عالی ای به منطقه خور دبی دارد.این هتل در نزدیکی مرکز خرید امارات, زمین گلف و فرودگاه بین المللی قرار دارد. بدون شک در کشور اسلامی چون امارات، مساجد بسیاری برای مسلمانان وجود دارد؛ اما شاید نمی دانستید که پیروان دیگر دین ها به ندرت اجازه ورود به این مساجد را پیدا می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.