آیا می دانید چرا کرم پودر به صورت می چسبد؟!

۱,۰۴۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


حتماً و 100% کسی را دیده اید که کرم پودر بد روی صورتش زده است! یا شاید برای شما اتفاق افتاده است. حداقل این را می دانید، شاید یک کرم پودر گران قیمت خریده اید و فکر می کنید که باید بهترین پوست را از آن بگیرید، اما برعکس آن را کشف کنید! پس دلیل چیست؟

به گزارش مهلاتو کرم پودر یکی از اجزای اصلی آرایش زنانه است. برای اینکه کرم پودر به خوبی روی صورت شما بخوابد و تاثیر منفی روی آن نداشته باشد باید یک سری نکات کوچک را رعایت کنید.

کرم پودر را درست استفاده نمی کنید

کرم پودر را از مرکز صورت به سمت اطراف پخش کنید. کرم را به خوبی با پد، برس یا هر وسیله ای که در دسترس دارید به تمام قسمت های صورت بمالید. از چند لایه خامه استفاده نکنید که غلیظ شده و روی هم بمالند.

زیر چشم را با کانسیلر بپوشانید. کانسیلرها برای پوست نازک زیر چشم عالی هستند و همچنین حاوی مقدار مناسبی ضد آفتاب برای چشم هستند.

شما زیرسازی مناسبی برای پوست خود انتخاب نمی کنید

کرم پودر را با توجه به نوع پوست خود خریداری کنید. هر کرمی برای هر نوع پوستی مناسب نیست و انتخاب نامناسب باعث آرایش بد و آسیب به پوست می شود. از کرم پودرهای خیلی قوی خودداری کنید. شما نقش یک فیلم را بازی نمی کنید و زیر پروژکتور خواهید بود!

قبل از استفاده از فونداسیون از پرایمر استفاده نکنید

فونداسیون اصلی یا خودساخته منافذ باز پوست را می بندد و فونداسیون به خوبی روی آن قرار می گیرد. پرایمرها با مواد مغذی ضروری برای پوست ساخته می شوند و جدا از تامین رطوبت مناسب پوست، چین و چروک ها را نیز تا حدودی می پوشانند.

شما پوست خود را تمیز نمی کنید.

قبل از آرایش صورت خود را با تونر و پاک کننده کاملا تمیز کنید. کثیفی لایه ای روی پوست شما ایجاد می کند و از پخش شدن مناسب کرم پودر روی پوست جلوگیری می کند.

حتما این مرحله را در پایان روز انجام دهید. پوست شما حداقل دو بار در روز نیاز به تنفس دارد. در مورد استفاده از پاک کننده یا فوم و تونر که لایه زیرین پوست را تمیز می کند جدی باشید.

از مرطوب کننده ها استفاده نکنید

اگر پوست رطوبت کافی نداشته باشد، کرم پودر خرد می شود. بنابراین، حتما از مرطوب کننده مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. البته مرطوب کننده و مراقبت از پوست نباید به زمان آرایش محدود شود. سعی کنید یک روتین پوستی را حفظ کنید که همیشه رطوبت مورد نیاز پوست شما را تامین کند.

لینک منبع:  https://moorashin.com/product/کرم-پودر-استی-لادر-دابل-ور-estee-lauder/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.