تلگرام چیست؟

۱,۱۷۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


در عصر ارتباطات، پیام رسان ها جایگاه ویژه ای در جهان پیدا کرده اند. آنقدر که نمی توانید زندگی را بدون آنها تصور کنید. به دلیل چنین نگرانی هایی، یک مشکل جدید در ذهن مردم شکل می گیرد: "از کدام برنامه استفاده کنم؟" علاوه بر این، تردیدهایی در مورد استفاده از این برنامه ها وجود دارد. نگرانی هایی مانند "آیا می توانم اطلاعات شخصی خود را به آنها اعتماد کنم؟" دانلود برنامه اندروید


تنها یک نام از زمان راه اندازی آن باقی مانده است: تلگرام به ویژه بر روی سرعت و امنیت تمرکز دارد. و قابل اعتماد برای سایر برنامه های پیام رسانی مانند WhatsApp و فیس بوک، توسعه این برنامه های پیام رسانی شگفت انگیز نه تنها با گذشت زمان کند شده است. اما همچنین ویژگی ها و قابلیت های شگفت انگیزی را در اختیار کاربران قرار می دهد. و هرگز آنها را از انتخاب خود پشیمان نکنید.

تلگرام میلیون ها کاربر دارد و هر سال بر تعداد آنها افزوده می شود. پیام رسانان تلگراف به عنوان نمونه ای استثنایی در مقایسه با همتایان خود، خود را شایسته نشان دادند; پس در انتخاب تلگرام به عنوان پیام رسان خود تردید نکنید.

یک مقدمه کوتاه

تلگرام یک پیام رسان چند پلتفرمی است که در سال 2013 توسط دو برادر ایجاد شد: پاول دوروف، معروف به مارک زاکربرگ روسی، و برادر بزرگترش نیکولای دوروف، برنامه نویس و ریاضیدان.

تلگرام یک برنامه رایگان است و در بین سایر پیام رسان ها جایگاه بسیار خوبی دارد. پیام رسان تلگرام سریع و امن است و دارای ویژگی های بسیار زیادی است. با توجه به اینکه تلگرام یک پیام رسان اینترنتی است، هنگام استفاده از آن باید مطمئن شوید که وای فای یا دیتای موبایل متصل است. برای ایجاد حساب کاربری در تلگرام به شماره تلفن نیاز دارید. پس از ایجاد حساب کاربری، می توانید از این پیام ها استفاده کنید. می توانید نام، نام مستعار و عکس نمایه خود را تنظیم کنید و به راحتی برای دوستان خود پیام ارسال کنید تا عکس ها، فیلم ها، موسیقی و غیره را با آنها به اشتراک بگذارند.

تلگرام چه کاربردی دارد؟ دانلود تلگرام اصلی فارسی

 
ما با یک پیام رسان روبرو هستیم. نرم افزاری که به شما امکان ارسال و دریافت پیام را می دهد. این کاری است که تلگرام معمولا انجام می دهد. شما می توانید تقریباً هر چیزی را با استفاده از این برنامه به اشتراک بگذارید زیرا از همه انواع فایل پشتیبانی می کند و فرقی نمی کند عکس، فیلم یا هر چیز دیگری را به اشتراک بگذارید. این پیام رسان به شما امکان تبدیل فایل های تا 2 گیگابایت را می دهد.

هر کسی که به دنبال یک پیام رسان قابل اعتماد است می تواند از تلگرام بهره مند شود. می توانید از تلگرام برای استفاده روزانه و تجاری استفاده کنید. می خواهیم به شما بگوییم که به صورت نامحدود و با توجه به نیاز شما قابل استفاده است. هیچ هزینه ای ندارد و بسیار قدرتمند است و دارای ویژگی های مختلف است.

ویژگی های تلگراف

تلگرام امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و این یکی از دلایل محبوبیت این اپلیکیشن پیام رسان است. به عبارت دقیق تر، محبوبیت آن نه تنها به دلیل ویژگی های بسیار است بلکه به دلیل ویژگی های کاربردی بسیار آن است!

به علاوه

همانطور که چندی پیش اشاره کردیم برای ساخت اکانت تلگرام به شماره تلفن همراه نیاز است. پس از ایجاد یک حساب کاربری، می توانید نام حساب خود را وارد کنید، نام کاربری را انتخاب کنید و همچنین عکس پروفایل خود را انتخاب کنید (شما می توانید بیش از یک عکس پروفایل آپلود کنید).

مکالمه را با هر کسی به سادگی با افزودن شماره تلفن آنها به مخاطبین خود شروع کنید. همچنین می توانید آخرین وضعیت بازدید و وضعیت آنلاین خود را تغییر دهید. به بخش (Privacy & Security) بروید و مشخص کنید چه کسی می تواند آخرین بازدید و وضعیت آنلاین شما را ببیند. لذت داستان قطعا در (محیط گفتگو) نهفته است. در این بخش می توانید موضوع خود را انتخاب یا ایجاد کنید. همچنین می‌توانید پس‌زمینه چت را تغییر دهید و بسته به ترجیح خود، متن را کوچک‌تر یا بزرگ‌تر کنید.

کانال

ایستگاه تلگراف یکی از این مکان هاست. فقط مدیران سایت می توانند به ایستگاه پست ارسال کنند، سایر اعضا فقط بیننده هستند. شما می توانید هر چیزی را که می خواهید در کانال خود پست کنید و آن را با اعضا به اشتراک بگذارید. صرف نظر از امکانات، دو دسته اصلی را می توان برای کانال های تلگرام در نظر گرفت: «کانال هایی با نام کاربری عمومی» و «کانال های بدون نام کاربری و لینک های شخصی».

اگر می خواهید از یک نام کاربری عمومی استفاده کنید، هر کسی می تواند وارد کانال تلگرام شما شود. اما اگر انتخاب کردید که از یک لینک خصوصی برای کانال خود استفاده کنید، این مسئولیت شما خواهد بود که پیوند را با افرادی که می خواهید به اشتراک بگذارید.

گروه

شما می توانید با افراد زیادی در گروه های تلگرام تا 200000 کاربر ارتباط برقرار کنید. می توانید گروهی از عکس ها، فیلم ها و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید. به طور خلاصه، شما می توانید هر کاری را که می توانید در یک چت خصوصی در یک گروه تلگرام انجام دهید.

برای عضویت در گروه تلگرام، افراد می توانند با استفاده از لینک گروه عضو شوند یا توسط مدیر یا کاربر دیگری به گروه اضافه شوند (در صورتی که گزینه افزودن برای همه اعضای گروه باز باشد).

سازنده گروه به عنوان مدیر اصلی می تواند هر عضوی را به مدیر تبدیل کند و قابلیت های مناسب را به او بدهد. به طور خلاصه، ادمین ها گروه را مدیریت می کنند و کنترل کامل بر گروه دارند.

ربات

این ویژگی یکی از جذاب ترین هاست. می توان از آنها در زمینه های مختلف استفاده کرد. حتی می توانید خودتان یک ربات بسازید، آن را طراحی کنید و دکمه های مناسب را روی آن قرار دهید و سپس این دستیاران هوشمند به بهترین شکل ممکن به شما خدمات خواهند داد.

شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از شرکت ها از ربات های تلگرام برای تبلیغ و فروش کسب و کار خود استفاده می کنند! و با در نظر گرفتن این سوال می توان به اهمیت و محبوبیت روبات ها پی برد. اگر می‌خواهید درباره ربات‌های تلگرام، امکاناتی که ارائه می‌دهند و نحوه ایجاد آن‌ها بیشتر بدانید، توصیه می‌کنیم این مقاله درباره ربات‌های تلگرام را از دست ندهید.

پیام های صوتی و تصویری

یکی از بهترین چیزها در مورد Telegraaf! شما می توانید به سادگی با فشار دادن و نگه داشتن هر یک از نمادهای دوربین یا میکروفون در کنار جعبه، یک پیام صوتی یا تصویری ارسال کنید!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.