بهترین فیلم ها و سریال های کره ای

۴۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


در سال‌های اخیر تماشای سریال‌های کره‌ای در جهان به‌ویژه ایران رواج زیادی پیدا کرده است که می‌تواند ناشی از نزدیکی فرهنگ‌های دیگر دو کشور باشد. درام های ورایتی کره ای پیشرفت زیادی داشته اند و توانسته اند بینندگان بیشتری را جذب کنند.

شوالیه سیاه سری پریلا

یکی دیگر از بهترین فیلم کره ای در سال 2023 که می تواند با داستانی زیبا بینندگان زیادی را به خود جذب کند و نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کند، شوالیه سیاه است. این سریال توسط چو یی سوک کارگردانی می شود و هنرمندانی مانند کیم وو بین، سونگ سونگ هون، نام کیونگ آپ و لی سون وون در آن نقش آفرینی می کنند. شب سیاه توسط چو یی سوک با قلم زیبایش نوشته شده است. این سریال 6 قسمتی بر اساس وبتون Black Knight اثر لی یون کیون ساخته شده است.

سریال شوالیه سیاه داستان زندگی در سال 2071 را روایت می کند که با وجود آلودگی شدید هوا، زندگی بدون ماسک تنفسی غیرممکن به نظر می رسد. امسال با وجود شرایط سخت تنها یک درصد باقی مانده و رانندگان حمل و نقل نقش مهمی دارند و پناهندگانی که می خواهند به زندگی ادامه دهند باید توسط رانندگان گرفته شوند.

درباره سریال I love to متنفرم

یکی از بهترین فیلم های کره ای سال 2023 سریال Love to Hate You به کارگردانی کیم جونگ کوان است. این سریال از دید مخاطبان مفرح و سرگرم کننده است و داستان عشق بازیگر و زن را به شکلی خنده دار روایت می کند. بازی زیبای سریال I love to dant you و کارگردانی عالی کیم جونگ کوان از نقاط قوت این سریال است که با نقدهای مثبت منتقدان روبرو شده است.

داستان سریال "دوستت دارم و از تو متنفرم" درباره ملاقات و رابطه عاشقانه زن و مردی است که قبل از ملاقات نمی خواهند با هم ازدواج کنند. یئو می ران وکیلی است که از نشان دادن ضعف در مقابل مردان متنفر است. در مقابل او بازیگری به نام کانگ هو قرار دارد که از زن ها خوشش نمی آید و همیشه به زن ها مشکوک است. با آشنایی این دو نفر با هم صحنه های جالبی با حاشیه کمدی خلق می کنند که بینندگان را به تماشای ادامه سریال ترغیب می کند. این سریال عاشقانه را با ما در ملوفیلم تماشا کنید.

درباره سریال زمین پادشاه

سریال «پادشاه زمین» با طرحی درام-کمدی توانست نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کند. این سریال کمدی یکی از بهترین های سال 2023 است. سریال کره ای به کارگردانی ایم هیون ووک. چویی وظیفه نگارش فیلمنامه سریال رمان The Earth King را بر عهده داشت که شامل 16 قسمت برای علاقه مندان به سریال کمیک است.

داستان سریال پادشاه زمین زندگی مرد جوانی به نام گو وون (با بازی لی جون هو) را دنبال می کند. گو وون وارث یک هتل زنجیره ای مجلل (کینگ گروپ) است که با هتلدار خوشمزه و بامزه ای به نام Cheon Sa Rong (با بازی Im Yeon Ah) آشنا می شود. این آشنایی و اتفاقات پس از آن تاریخچه این سریال دیدنی را که یکی از جدیدترین سریال های کره ای محسوب می شود، رقم زد. اگر دوست دارید سریال های کره ای را با طنز و خنده تماشا کنید، سریال پادشاه سرزمین ملوفیلم را ببینید.

درباره زنجیره نمایندگی های تحویل

خلاصه داستان سریال "مأمور تحویل" در مورد زندگی عجیب یک راننده تاکسی به نام سئو یانگ مین است. سئو یانگ مین فقط ارواح را به عنوان مسافر در تاکسی خود می برد و سعی می کند آخرین آرزوهای آنها را برآورده کند. یکی از مسافران یانگ مین روح دختری به نام کانگ جی هیون است که هیچ خاطره ای از زنده بودن ندارد. این سریال به دلیل داستان مرموز و هیجان انگیزش در لیست بهترین سریال کره ای سال 2023 قرار گرفته است.

کانگ سول و پارک دای هی این اثر جذاب و عاشقانه را کارگردانی می کنند. KT Studio Ginny سازنده این سریال است که موسیقی متن آن توسط کیم جونگ چان ساخته شده است. شرح داستانی عاشقانه و اسرارآمیز با لمس خنده دار و بازی های فوق العاده توسط بازیگران سریال با استقبال خوب منتقدان مواجه شد و توانست با سریال بینندگان زیادی را به خود جذب کند. جو هیو جین، پارک هه یونگ و هان بو کیونگ به طور مشترک فیلمنامه این سریال را نوشتند که در 12 قسمت پخش شد.

درباره سریال ازدواج ممنوع

ازدواج ممنوع یکی از درام های کره ای جدید با بازی پارک جو هیون، کیم یونگ دا، کیم وو سوک و چوی دئوک مون است. کارگردانی این سریال بر عهده پارک سانگ وو و جونگ هون بود که با خلق اثری جذاب و سرگرم کننده توانستند مخاطبان زیادی را به خود جذب کنند. چون جی هی فیلمنامه این اثر طولانی و خنده دار را با قلم زیبایش نوشته است.

داستان زیبای ازدواج ممنوع، یکی از بهترین درام های کره ای سال 2023، زندگی پادشاهی را دنبال می کند که هفت سال پیش همسرش را از دست داده و سپس در چوسان از ازدواج منع می شود. سئو رونگ (با بازی پارک جو هیون) دختر یکی از وزرای سلطنتی است که به عنوان یک کلاهبردار از طریق تراژدی زندگی می کند. هنگامی که این دختر حیله گر وارد قصر می شود، ادعا می کند که توسط روح همسر مرحوم پادشاه تسخیر شده است. ماجراهای این دختر و پادشاه داستانی بسیار تاثیرگذار و جالب را به مخاطب ارائه کرد.

برای سریال After School Duty

سریال After School Duty یکی از بهترین سریال های کره ای سال 2023 به کارگردانی سونگ یونگ ایل است. این سریال با داستانی عجیب و جالب توانسته نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. هنرمندانی چون شین هیون سو، لی سان وون، کوان یون بین و کیم کی هی در این سریال حضور دارند و نقش هایی را ایفا می کنند که بازی زیبای آنها به یکی از نقاط قوت این سریال تبدیل شده است.

بک یون وو موسیقی این جدیدترین سریال درام کره ای را ساخت و یون سو فیلمنامه را نوشت.

داستان بعد از سرویس مدرسه در مورد سربازان کوچک کره ای می گوید. به دلیل عادت به مشاهده گوی های ارغوانی مرموز در آسمان، مردم فراموش کرده اند که با سقوط یکی از آنها چه اتفاقی می افتد. با سقوط یکی از این گوی های بنفش، موجودات عجیبی ظاهر می شوند که می توانند در کمترین زمان یک شهر و مردم آن را نابود کنند.

در نتیجه سقوط یکی از این کره ها، نیمی از ارتش کره نابود شد و دولت تصمیم گرفت دانش آموزان دبیرستانی را برای جلوگیری از حمله بیگانگان آموزش دهد. کم کم مدرسه این دانش آموزان که فقط به کنکور اهمیت می دهند به یک پایگاه نظامی تبدیل می شود و توسط افسر نظامی لی چون هو برای مبارزه با خطرناک ترین دشمن آموزش می بینند.

عمو Damya-sangserien

یکی از بهترین سریال های کره ای در سال 2023 سریال Song of the Bandits به کارگردانی هوانگ جون هیوک است. بازیگران کیم نام گیل، سو هیون، لی هیون ووک، یو جائه میونگ و لی هو جونگ در این سریال حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته اند. این سریال با ترکیب عناصر مختلف اکشن، تاریخی، درام و ماجرایی و همچنین خط داستانی موثر خود توانسته نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. این مجموعه با به تصویر کشیدن داستان هایی از شجاعت، تلاش و مقاومت برای حفظ کشور پیامی معنوی و ارزشمند به خوانندگان می دهد.

داستان سریال آهنگ راهزن در مورد گروهی از راهزنان در منطقه شورشی گاندو در کره جنوبی است که در دهه 1920 ارتش استعماری ژاپن اتفاق می افتد. اگر می خواهید یک سریال کره ای هیجان انگیز و تاریخی تماشا کنید، سریال Song Bandit انتخاب خوبی است.

بدترین چیز در مورد سریال شیطان

بدترین سریال اهریمنی به کارگردانی هان دونگ ووک یکی از بهترین سریال های کره ای سال 2023 است که بازیگران موفقی مانند جی چانگ ووک، وی هاجون و ایم سِمی در آن حضور دارند. جی چانگ ووک با حضور موفق خود در سریال صدای سحر و جادو توانست با بازی فوق العاده خود در سریال جنایی و ماجرایی The Worst of Evil مخاطبان بسیاری را به تماشای این سریال جذب کند.

داستان این سریال مهیج که یکی از سری‌های جدید کره است، چالش‌ها و اتفاقاتی را که پلیس با آن مواجه است را توصیف می‌کند که باید مثلث تجارت مواد مخدر در ژاپن، کره و چین را بررسی کند. داستان بدترین سریال شیطانی در دهه 90 اتفاق افتاد، زمانی که یک کارآگاه مخفی باید وارد سازمان آنها شود تا یک سازمان قاچاق مواد مخدر را که شامل سه کشور است، بررسی کند. اگر از طرفداران سریال ها و سریال های جنایی کره شمالی هستید، ملوفیلم تماشای سریال را توصیه می کند.

درباره عوامل سریال

این سریال درام به کارگردانی چوی جونگ یول، یو جی تائه، نام جو هیوک، لی جون هیوک و کیم سو جین را ایفا می کند. این سریال بر اساس وبتونی به نام Self-Defense Agent اثر کیم گیو سام ساخته شده است. داستان زیبا و هیجان انگیز این سریال دیدنی با بازی هنرمندان ممتاز توانسته نظر مثبت منتقدان و بینندگان را دریافت کند.

داستان سریال Self-Directed Agent، یکی از بهترین درام های کره ای سال 2023، داستان زندگی یک جوان عضو آکادمی پلیس را به تصویر می کشد که مادرش در کودکی به قتل رسیده است، اما عامل یا عاملان این جنایت هرگز به قتل رسیده اند. . به اندازه کافی مجازات شد پس از اینکه کیم جی یونگ (با بازی جو هیوک) وارد آکادمی پلیس می شود، با قاتل مادرش آشنا می شود و چون معتقد است مجازات لازم را دریافت نکرده است، قصد دارد او را به سبک خودش مجازات کند. اقدام جی یونگ آغاز اقداماتی است که او برای برقراری عدالت و امنیت در جامعه انجام می دهد.

فعالیت‌های عدالت‌محور او را در بین مردم به عنوان فردی هوشیار محبوب می‌کند. Vigilante یکی از جدیدترین درام های کره ای است و بهترین انتخاب برای عاشقان اکشن و ترسناک است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.