مقدار اندازه قطرات آب در سيستم رطوبت ساز مرغداري همانند مه پاش گاوداري كه براي سرمايش گاوداري بسيار تاثير گذار است

۴۸ بازديد ۰ نظر

مقدار اندازه قطرات آب در سيستم رطوبت ساز مرغداري همانند مه پاش گاوداري كه براي سرمايش گاوداري بسيار تاثير گذار است. سوپاپ پمپ بر اساس فشار كارواش, دبي كارواش و نوع مصرف كارواش در اندازه هاي مختلف طراحي و توليد مي شود. جنس شاتون از فولاد, برنج و آلومينيوم است به دليل آن كه تحت فشار آب قرار مي گيرد و بايد مقاومت بالايي داشته باشد. كارواش كارشر مدل K3 Car مجهز به سيستم اتصال سريع است كه باعث ميشود شلنگ دستگاه به سادگي به دستگاه و تفنگي متصل شده و يا از آن جدا شود . كنترل جريان خروجي آب در اين كارواش صنعتي به سادگي امكان پذير است و تنها با فشردن يا رها كردن ماشه تفنگي، موتور و پمپ دستگاه فعال يا غير فعال شده و جريان آب برقرار يا قطع مي گردد. تعداد سوپاپ در كارواش هاي خانگي ۶ عدد و در كارواش ها صنعتي تا ۲۰ عدد نيز است. يكي از قطعات كاربردي در لوازم يدكي پمپ كارواش, سرسيلندر است كه وظيفه آن, حفاظت و نگهداري از سوپاپ ها و پكينگ است. به توليد پمپ هاي صنعتي مي پردازند كه مي توان محصولات با كيفيت قابل قبولي نيز در ميان توليدات آنها يافت، ولي عموماً پمپ هاي ساخته شده به دست اين شركت ها، از كيفيت لازم برخوردار نيستند، و پس از مدتي استفاده، مجبور به سرويس اساسي، تعويض كامل قطعات و تعويض پمپ هستيم. 

اين آبپاش ها غالباً در زمين هاي چمن، پارك ها، زمين هاي فوتبال، بلوار ها و كلا در فضاي سبز آزاد مورد استفاده قرار مي گيرد. مزيت مهم اين برس ها، شستشوي عميق درزها و حفره هاي موجود بر روي سطوح است كه به نظافت موثرتر و افزايش كيفيت منجر مي شود. وظيفه شاتون عقب و جلو بردن ميل شاتون است كه با لغزيدن بر روي ميل لنگ انجام مي شود. ساختار كيت پكينگ از حلقه هاي نرم و منعطفي تشكيل شده است كه به وسيله پيچ و مهره به هم فشرده شده اند. اين حلقه ها در درون محفظه آب بندي پمپ قرار مي گيرند و از نشست آب درون پمپ به بيرون جلوگيري مي كنند. متعلقات دستگاه شامل برس صاف، كيت كفشوي، نازل خطي و نقطهاي، نازل روتو پاور، محفظه مواد شوينده و رابط ورودي آب است. كارواش فشار قوي بلك اند دكر PW1400TDK PLUS نسبت به كارواش pw1400tdk پيشرفتهايي داشته و تعداد متعلقات آن هم بيشتر شده است. ساختمان دستگاه كارواش صنعتي از اجزايي تشكيل شده كه در برابر فشار و دماي آب مقاومت كافي داشته و امكان استفاده از آن را در شرايط سخت كاري فراهم مي آورد.

مصرف كنندگان حرفه اي كه تا حد زيادي از پمپ كارواش استفاده ميكنند، پمپ كارواشي خريداري ميكنند كه فشار آب بيشتري داشته باشد در نتيجه مي توانند در طول روز كار بيشتري انجام دهند. در اين پمپ ها با افزايش طول شلنگ، فشار آب خروجي افت پيدا نمي كند. فشار خروجي دستگاه 120 بار و قدرتش 1400 وات است كه براي شستشوي انواع سطوح مثل سنگ، سراميك، موزاييك، خودرو، درهاي فلزي و چوبي حتي فرش و موكت هم استفاده ميشود. دستگاه كارواش دستي با استفاده از فشار بسيار بالاي آب باعث پاشش آب به بيرون و روي سطح مورد نظر ميشود. پمپ پيستوني BERTOLINI كاربردهاي مختلفي دارد و جهت استفاده در كارواش و شستشوي فشار قوي آب ، سمپاش پشت تراكتوري ، سمپاش فرغوني و زنبه ، شستشوي معابر و خدمات شهري شهرداري ، تزريق فشار قوي مايعات رقيق ، تست لوله هاي گاز ، آب و مخازن ، قابل استفاده براي مواد خورنده ، آب شور و آب دريا ، مناسب براي سيستم هاي شستشوي چندنازله فشار بالا ، استفاده در سيستم هاي مه پاش ، پاشش كود و سموم سيستم مه پاش استفاده مي شود. اين دستگاه همراه با دو نازل تيغه اي و دوار عرضه ميگردد و مي توان متناسب با عملكرد و فشار و نوع پاشش مورد نظر، نازل مطلوب را انتخاب نمود.

يكي از مهم ترين نكاتي كه بايد به آن توجه داشته باشيد آن است كه لوازم يدكي پمپ كارواش پركاربردترين و پرمصرف ترين ابزارها هستند و به كمك ان ها مي توان عملكرد پمپ را بهبود بخشيد. جنس سرسيلندر از آلومينيوم است به دليل آن كه در برابر خورندگي و سايش مقاومت مناسب را داشته باشد. مزاياي پيستون سراميكي طول عمر بالا و ضد سايش بودن آن است و تنها عيبي كه دارد نسبت به سرما و گرما حساس است. خريد تجهيزات كارواش صنعتي بصورت دست دوم به شرط سالم بودن آن ها براي شما مقرون به صرفه تر هم هست. واترجت KQ599 TST يك دستگاه شوينده فشار قوي صنعتي با طراحي فشرده است كه با داراي بودن محدوده فشار كاري 30 تا 150 بار و خروجي آب 11 ليتر بر دقيقه براي كاربرد در محيط هاي صنعتي بسيار ايده آل مي باشد. در اين مقاله ضمن معرفي خدمات فروش مربوط به انواع تجهيزات كارواش صنعتي توسط ايران پمپ، به كاربردها و ويژگي هاي هر يك از تجهيزات خواهيم پرداخت و مي توانيد قيمت كارواش صنعتي را در سايت ما دريافت نماييد. اين دستگاه واترجت با برق تك فاز عمل مي نمايد و مجهز به چهار چرخ مي باشد در نتيجه جابجايي و حمل و نقل آن به سهولت هر چه تمامتر صورت مي گيرد.

خريد پمپ كارواش:

https://www.fardanews.com/fa/tiny/news-1049748

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.