‌‌۳۰ خدمت تامين اجتماعي در كردستان الكترونيكي شد

۴۹ بازديد ۰ نظر

سيدصلاح قريشي مديركل تامين اجتماعي كردستان گفت: اداره كل تامين اجتماعي در قالب طرح ۳۰۷۰ و در شرايط كرونايي و محدوديت‌هاي بهداشتي، هر هفته يك خدمت مهم و پرمخاطب را به صورت  غيرحضوري ارائه مي‌كند.

او افزود: در قالب اين طرح كه تا بهمن امسال ادامه دارد، دوشنبه هر هفته با اضافه كردن يك خدمت به صورت اينترنتي اجرايي مي‌شود.

قريشي با اشاره به برخي از اين خدمات افزود: ثبت كمك هزينه ازدواج يكي از اين خدمات است كه با همكاري ثبت احوال، ازدواج‌هايي كه ثبت مي‌شود مشروط بر اينكه بيمه شده شماره حسابي براي خود در سايت http://eservices.tamin.ir تعبيه و مشخص كرده باشد مي‌تواند اين كمك هزينه را دريافت كند.

قريشي تاكيد كرد: هيچ نيازي به مراجعه فرد به ادارات و شعب تامين اجتماعي نيست و كمك هزينه ازدواج به شماره حساب تعيين شده واريز و زوجين مي‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

او يادآور شد: تحت تكفل بودن يا نبودن فرزندان  يكي ديگر از اين خدمات غيرحضوري است، كه پيش از اين افراد تحت تكفل بيمه شده و مستمري بگير هر ۶ ماه يك بار براي بررسي شناسنامه‌ها به تامين اجتماعي مراجعه مي‌كردند اما اكنون از طريق سايت امكان انجام آن وجود دارد.

قريشي با اشاره به اينكه ارائه خدمات غيرحضوري با توجه به شيوع كرونا در اين روز‌ها از اهميت بالايي برخوردار است، گفت: فرآيند‌هاي سنتي گذشته هم پاسخگوي نياز امروز مشتريان نبوده و سازمان تامين اجتماعي با درك صحيح اين موضوع در راستاي گسترش خدمات غيرحضوري و الكترونيكي اقدام كرده است.

او اضافه كرد: ارائه اين خدمات غيرحضوري به منظور ارتقاء كيفيت خدمات و جلب رضايتمندي هر چه بيشتر مراجعين است كه در عين حال موجب كاهش تردد درون شهري و صرفه جويي در وقت و هزينه مي‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.