جزئيات نحوه انتخاب رشته داوطلبان كنكور

۹,۸۶۴ بازديد ۱ نظر



انتخاب محل آزمون و انتخاب سايت براي پذيرش فقط بر اساس سوابق تحصيلي به صورت «بدون آزمون» و حداكثر تا 150 سايت انجام مي شود.


سامانه راهنماي انتخاب رشته مجازي همه چيز درباره عملكرد اين نرم افزار فعال مي شود

مشاوره انتخاب رشته آزاد شاد داوطلبان كنكور با حضور برترين مشاوران ايران

روند انتخاب اين دو رشته تفاوتي نخواهد داشت و توضيح دقيق اين دو روش ورود در راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته (راهنماي شماره 2) ارائه شده است.

دفترچه راهنماهاي گروه هاي آزمايشي علوم انساني، رياضي و هنر و مقاطع تكميلي روز جمعه 23 مردادماه و دفترچه راهنماي آزمون گروه هاي آزمايشي علوم، هنر و زبان هاي خارجي شنبه 24 مرداد و دفترچه راهنماي رشته نيز منتشر شد. پذيرش بر اساس سوابق تحصيلي كليه گروه هاي آزمايشي به صورت جداگانه عصر سه شنبه 27 مرداد منتشر مي شود.

داوطلبان آزمون سراسري 1401 كه بر اساس دفترچه راهنما مجاز به انتخاب رشته هستند مي توانند از تاريخ 26 مرداد لغايت 3 مردادماه نسبت به انتخاب رشته و حداكثر 150 رشته در دفترچه انتخاب رشته انتخاب و وارد فرم انتخاب رشته شوند.

پس از آن، داوطلبان بايد ابتدا رشته انتخابي خود را در قالب يك برگه در انتهاي راهنماي انتخاب رشته و كد رشته محل هاي انتخابي را در بازه زماني اعلام شده بر اساس راهنماي فرآيند گزينش اينترنتي وارد كنند. دوره، كد رشته دوره مورد نظر خود را وارد كنيد. و فرم انتخاب رشته را در زمان مقرر تكميل نماييد.

پس از تاييد نهايي موضوع انتخاب شده توسط داوطلب، سامانه يك عدد 15 رقمي را به عنوان كليد انتخاب در اختيار داوطلب قرار مي دهد. اين رسيد پس از تكميل مراحل و ارسال اطلاعات در صفحه اي جداگانه ارائه مي شود.

داوطلبان توجه داشته باشند كه هر فرد تنها يك بار انتخاب رشته مي كند. همچنين پس از انتخاب منطقه و دريافت فيش 15 رقمي، داوطلبان مي توانند چندين بار انتخاب منطقه خود را اصلاح يا ويرايش كنند.

متقاضيان مي بايست پس از دريافت رسيد از نماي اطلاعات، يك نسخه پرينت شده از ليست رشته هاي انتخابي خود در فرم انتخاب رشته آنلاين كه فيش 15 رقمي و عددي روي آن درج شده است، چاپ كرده و آن را به دقت بررسي و بررسي كنند. در صورت مشاهده هرگونه خطا در كد رشته محل هاي درج شده در فرم انتخاب رشته، با مراجعه به قسمت ويرايش فيلد انتخاب فرم، آن را اصلاح كنيد.

پرينت ليست كدهاي سايت منتخب بايد تا زمان اعلام نتايج نهايي نزد شما باشد.

نكته مهم: يادآوري مي شود كه پس از اعلام نتايج نهايي آزمون، درخواست هاي اشتباه براي انتخاب رشته توسط سازمان سنجش پذيرفته نخواهد شد، لذا لازم است رشته هاي انتخابي به دقت بررسي و در انتخاب رشته درج شود. فرم

وي تاكيد كرد: مسئوليت ورود و ثبت نام نهايي سايت ها در فرم انتخاب سايت بر عهده داوطلب است و حق ندارد اپراتور كافي نت يا مشاور انتخاب سايت در اين زمينه اشتباه كرده باشد. اين موضوع پذيرفته نخواهد شد

نكته مهم: داوطلبان دقت داشته باشند كه رسيد 15 رقمي و ساير اطلاعات آزمون خود را حفظ كنند زيرا امكان سوء استفاده از اين اطلاعات پس از اتمام مراحل انتخاب رشته براي دستكاري در انتخاب رشته داوطلب وجود دارد.

عدم دريافت رسيد 15 رقمي به اين معني است كه شما مراحل انتخاب رشته را تكميل نكرده ايد. لذا متقاضيان در دريافت اين رسيد دقت لازم را داشته باشند.

 

ادامه مطلب: https://pourdastmalchi.net/services/انتخاب-رشته-سراسري/

استفاده از فناوری در آموزش نقش بسیار مهمی در بهبود روند یادگیری و آموزش دارد. بهترین آموزشگاه کنکور در کرج نیز با بهره‌گیری از ابزارهای فناوری، تجربه آموزشی بهبود یافته‌ای را برای داوطلبان فراهم می‌کند. از جمله این فناوری‌ها می‌توان به استفاده از نرم‌افزارهای آموزشی هوشمند، پلتفرم‌های آموزش مجازی، و سیستم‌های هوش مصنوعی اشاره کرد.

 این امکانات به داوطلبان این آموزشگاه کمک می‌کنند تا به صورت تعاملی و انعطاف‌پذیرتر به مطالب مرتبط با کنکور دسترسی پیدا کنند. همچنین، استفاده از فناوری در آموزش، امکان ارتقاء تجربه داوطلبان از طریق ارائه آزمون‌های آنلاین، ارتباط مداوم با اساتید، و دسترسی به منابع آموزشی به روز را فراهم می‌سازد. این رویکرد نوین در بهترین آموزشگاه کنکور کرج، اطمینان ایجاد می‌کند که داوطلبان با استفاده از آخرین دستاوردهای فناوری، بهترین آمادگی را برای کنکور کسب خواهند کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.