بوفه ها و ویترین ها مکمل مبلمان شما هستند

۸۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


بوفه و ویترین یکی از ضروری ترین وسایل مبلمان، بهترین ابزار برای نمایش گلدان های تزئینی، زیور آلات و اشیای قیمتی است. محل بوفه در پذیرایی منزل و در کنار مبلمان می باشد. مدل های ویترین و بوفه تاثیر بسزایی در زیبایی اتاق نشیمن شما دارند پس بهتر است در انتخاب آن دقت کنید. به عنوان مثال اکثر بوفه ها با توجه به مدل مبلمان و سبک دکوراسیون اتاق نشیمن انتخاب می شوند. یعنی اگر از علاقه مندان به سبک کلاسیک هستید، بهتر است انواع بوفه های سلطنتی را خریداری کنید.

انواع بوفه و ویترین در ظاهر

طرح و رنگ ویترین، کنده کاری ها و تزئینات به آن سبک سنتی یا مدرن می بخشد. بهترین مدل نمایشگر را باید با توجه به سلیقه خود و سبک سایر عناصر خانه خریداری کنید. در ادامه به معرفی سبک های ویترینی و بوفه ای می پردازیم.

میز بوفه و ویترین به سبک مدرن

سبک مدرن با خطوط ساده و اشکال هندسی منظم مشخص می شود. تجمل گرایی و دکوراسیون جایی در این سبک ندارد. همچنین بیشتر رنگ های خنثی و روشن را انتخاب می کنند که با تمام اجزای خانه همخوانی داشته باشد. این نوع ویترین با کف ساده خود بر روی نمایش وسایل داخل بوفه تمرکز دارد. بسیاری از بوفه های مدرن فاقد در و شیشه هستند که از ویژگی های خاص آنهاست.

ویترین و بوفه چوبی تانیل جوب نمایش به سبک سنتی

اما اگر به دکورهای مجلل و پر زرق و برق علاقه دارید، ویترین و بوفه به سبک کلاسیک تانیل چوب  انتخاب مناسبی برای شماست. شکل هندسی بوفه، ارتفاع و کوتاهی آن، فرم پایه بوفه، ظرافت و نوع کنده کاری انجام شده بر روی بوفه از جمله منبت و کنده کاری های نفیس، همگی یادآور سبک کلاسیک و سلطنتی است.

کمدها و ویترین های سلطنتی مملو از طرح های شلوغ و زیبا هستند که به دکوراسیون اتاق نشیمن و ناهارخوری در سراسر خانه شکوه و کلاس می بخشد. این کمدهای چوبی کلاسیک اغلب در رنگ های قهوه ای، طلایی و سفید دیده می شوند. و گاهی برای جلوه بیشتر، نقش برجسته های چوبی آنها را به رنگ طلایی و نقره ای می کنند. از طرفی دکوراسیون بیش از حد همیشه از نظر بصری فضا را به هم می ریزد، بنابراین این سبک ویترین انتخاب خوبی برای اتاق های بزرگتر است.

برای اقلام موجود در این بوفه، بهتر است از ظروف کریستالی و کریستالی استفاده کنید که بیشترین سهم را در ظاهر کلاسیک دارند. ظروف قدیمی و آنتیک نیز در ویترین های کلاسیک جالب هستند.

گاهی اوقات بوفه کلاسیک شما می تواند آنقدر زیبا و شگفت انگیز باشد که اشیاء آن دیده نشوند. در این صورت توصیه می شود از تعداد بسیار کمی از اشیاء تزیینی و وسایل تزیینی در نمایشگر استفاده کنید. اما اگر ارائه فضای داخلی برای شما اهمیت بیشتری دارد، باید محصولاتی با رنگ‌های متضاد و محصولات جلب توجه انتخاب کنید.

در خرید بافت به چه نکاتی توجه کنیم؟

اکنون با انواع بوفه و ویترین آشنا شدید. حتما این سوال برای شما پیش آمده است. کدام مدل بوفه برای خانه شما بهتر است؟ ابتدا بررسی کنید که چه مواردی باید در این ارائه گنجانده شود. به این ترتیب می توانید نمایشی را خریداری کنید که با جواهرات شما مطابقت دارد و بیشتر برای شما مفید است. این امر انتخاب سبک نمایشگر را آسان می کند، به عنوان مثال نمایشگرهای مدرن برای مواردی مانند شمع، کتاب، بازی و ... انتخاب خوبی هستند.

مشکل بعدی محل قرار دادن نمایشگاه هاست. ابتدا مکان مناسبی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی نمایشگاه ها و مطالب را ببینید. سپس مقدار دقیق فضای مورد نظر خود را محاسبه کنید و هنگام خرید بوفه خود آن را با خود ببرید. این کار به شما کمک می کند تا بهترین مدل Showcase and wooden buffet را برای خانه خود خریداری کنید و با تنوع ویترین و بوفه سردرگم نشوید.


وقتی سبک اتاقتان تمام شد، بهتر است یک بوفه بخرید. مدل مبلمان، پرده، تزئینات، کاغذ دیواری، لوستر و ... همه در شکل دادن به سبک دکوراسیون اتاق نقش دارند. با خرید تابلوی هارمونی با وسایل دیگر به زیبایی خانه خود بیافزایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.